سفارش تبلیغ
صبا ویژن

: اسید فلوریدریک 70%.

اسید فلوریدریک چینی| فروش اسید فلوریدریک ایرانی

در رابطه با کسب اطلاعات راجع به قیمت خرید و فروش اسید فلوریدریک با ما تماس حاصل فرمایید.

نام شیمیایی : اسید فلوریدریک.

اسامی مترادف با اسید فلوریدریک : اسید فلوئوریدریک ، اسید فلوریک ، اسید فلوئیدریک .

گرید محصول : 1. اسید فلوریدریک صنعتی 2. اسید فلوریدریک آزمایشگاهی.

فرمول شیمیایی : HF.

خلوص : اسید فلوریدریک 70%.

شکل ظاهری : مایع بی رنگ.

حلالیت در آب : محلول.

بسته بندی : اسید فلوریدریک (اسید فلوریدریک) ساخت کشور چین در گالن های 25 کیلوگرمی و اسید فلوریدریک آزمایشگاهی در گالن های 2.5 لیتری با مارک PGT موجود می باشد

هیدروفلوئوریک اسید یک اسید بسیار خورنده است مخصوصا برای اکسیدها و می تواند شیشه را در خود حل کند. به همین علت آن را در ظروف پلاستیکی نگاه می دارند.

هیدروژن فلوئورید نیز به شکل بسیار سمی بوده و به سرعت به ریه ها و چشم ها آسیب می زند و محلول آن در آب نیز به شدت سمی و میتواند سوختگی عمیق بدون درد را ایجاد کند.

کابرد اسید فلوریدریک:

در تولید کریستال های تزئینی و مات کاری شیشه آلات در صنایع فولاد، سرامیک، ریخته‌گری، تهیه فروآلیاژها و ... معرفی می‌گردد.
- در تولید اورانیوم و بیش از صد نوع ماده شیمیایی فلوئوردار کاربرد دارد.
- در تولید پلاستیک های کم اصطحکاک و نیز در تولید هالونها مانند فریون که در تهویه و در سردسازی کاربرد وسیعی دارند، به کار میرود.
- هگزافلورید گوگرد از واکنش مستقیم گوگرد و گاز فلوئور در دمای 100 درجه سانتی گراد بدست می آید که بدلیل ثابت دی الکتریک بالای آن (00204/1) ، استقامت الکتریکی بالا 5/2 برابر هوا و غیر رسمی بودن ، برای جلوگیری از آتش گیری مذاب منیزیم حین ریخته گری ( افزودن چند دهم درصد به هوا) و در چند جداره کردن پنجره ها و به ویژه عایق کاری حرارتی و صوتی و به عنوان گاز محافظ در تاسیسات ولتاژ بالا در نیروگاه بکار می رود.
- برای تولید کریولیت مصنوعی در صنعت الکترولیز آلومینیوم کاربرد دارد.
-از فلویورید سدیم به عنوان حشره کش بخصوص برعلیه سوسکها استفاده می شود.
- صنایع پلیمر.
- صنایع هسته ای.
- صنایع شیمیایی ( تولید اسید سیلیسیک – تولید اسید فلوبوریک و تولید اسید زیر کونیک)
- صنایع خودرو.
- صنایع شیشه و کریستال.
- صنایع تولید لامپ.
- سنتز آمونیوم بی فلوراید از واکنش آمونیاک و هیدروژن فلوئورید.

 

ثبت سفارش اینترنتی خرید اسید فلوریدریک - دوشنبه شانزدهم مرداد 1391 اسید فلوئیدریک یا HF - دوشنبه شانزدهم مرداد 1391 اولین واحد تولید انواع اسید های خاص در کشور - دوشنبه شانزدهم مرداد 1391 تصویر تاییدیه علمی و فنی فرآیند تولید اسید فلوریدریک از خاک فلورین ایران - دوشنبه شانزدهم مرداد 1391 طبقه‌بندی و مشخصات فنی محصول - دوشنبه شانزدهم مرداد 1391 مزایای سرمایه گذاری در پروژه تولید اسید فلوریدریک - دوشنبه شانزدهم مرداد 1391 قیمت اسید فلوریدریک 60% ایرانی......مناسبترین قیمت - دوشنبه شانزدهم مرداد 1391 مشتقات اسید فلوریدریک - پنجشنبه دوازدهم مرداد 1391 ایمنی اسید فلوریدریک و راه های درمان - شنبه بیست و ششم آذر 1390 کاربرد های مختلف اسید فلوریدریک HF - سه شنبه دهم خرداد

سایر محصولات ما: